Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να ακυρώσει την αγορά διαδραστικών πινάκων για τα σχολεία μας, παρά την ύπαρξη των αναγκαίων κονδυλίων, αποτελεί μία ακόμη θλιβερή οπισθοδρόμηση στην παιδεία μας. Σε μια εποχή που κυριαρχούν οι νέες τεχνολογίες, η πληροφορική και το διαδίκτυο, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιλέγει αντί για τη μετάβαση στο ψηφιακό σχολείο την επιστροφή στο σχολείο του περασμένου αιώνα, στην κιμωλία και στο μαυροπίνακα. Οι ιδεοληπτικές, εχθρικές διαθέσεις του Υπουργού Παιδείας κ. Αριστείδη Μπαλτά απέναντι στα σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα, καθώς και οι απόψεις του περί της υποτιθέμενης αποστείρωσης της διδακτικής σχέσης στην οποία αυτά οδηγούν, εκδηλώνονται με τον πιο ακραίο τρόπο. Η στέρηση από τα ελληνόπουλα των καινοτόμων ψηφιακών μεθόδων δημιουργεί νέα μεγάλη ανισότητα με τους μαθητές των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Εξάλλου τα σχετικά κονδύλια είχαν προβλεφθεί από την Ευρώπη και χάνονται διότι όπως όλοι γνωρίζουμε δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλο σκοπό. Δυστυχώς οδηγούμαστε στην πλήρη διάλυση των σχολείων μας».
«Η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να ακυρώσει την αγορά διαδραστικών πινάκων για τα σχολεία μας, παρά την ύπαρξη των αναγκαίων κονδυλίων, αποτελεί μία ακόμη θλιβερή οπισθοδρόμηση στην παιδεία μας. Σε μια εποχή που κυριαρχούν οι νέες τεχνολογίες, η πληροφορική και το διαδίκτυο, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιλέγει αντί για τη μετάβαση στο ψηφιακό σχολείο την επιστροφή στο σχολείο του περασμένου αιώνα, στην κιμωλία και στο μαυροπίνακα. Οι ιδεοληπτικές, εχθρικές διαθέσεις του Υπουργού Παιδείας κ. Αριστείδη Μπαλτά απέναντι στα σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα, καθώς και οι απόψεις του περί της υποτιθέμενης αποστείρωσης της διδακτικής σχέσης στην οποία αυτά οδηγούν, εκδηλώνονται με τον πιο ακραίο τρόπο. Η στέρηση από τα ελληνόπουλα των καινοτόμων ψηφιακών μεθόδων δημιουργεί νέα μεγάλη ανισότητα με τους μαθητές των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Εξάλλου τα σχετικά κονδύλια είχαν προβλεφθεί από την Ευρώπη και χάνονται διότι όπως όλοι γνωρίζουμε δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλο σκοπό. Δυστυχώς οδηγούμαστε στην πλήρη διάλυση των σχολείων μας».