Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Πάντα παρόντες στους αγώνες της ΝΔ για το καλό του τόπου, επισημαίνει ο Σίμος Κεδίκογλου


Την ανάγκη να παραμείνουν ενωμένοι τόνισε κατά το χαιρετισμό του στην εκδήλωση που διοργάνωσε η ΝΟΔΕ για τα 40 χρόνια από τη ίδρυση της παράταξης ο βουλευτής Εύβοιας της Νέας Δημοκρατίας, Σίμος Κεδίκογλου, καλώντας τα στελέχη και τους φίλους της ΝΔ να θυμηθούν τους αγώνες που έδωσαν όλα αυτά τα χρόνια σε κρίσιμες περιόδους, βάζοντας το συμφέρον της πατρίδας πάνω απ’ όλα, ακόμα και πάνω από το στενό κομματικό συμφέρον. 
Αγώνες που, όπως είπε, είχαν ως αποτέλεσμα να παραμείνει η Ελλάδα στη θέση που της αξίζει, στην καρδιά της Ευρώπης, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη δυσκολότερη αποστολή που ανέλαβε η παράταξη το καλοκαίρι του 2012, όταν έπρεπε να σώσουν την Ελλάδα από την καταστροφή. Παράλληλα, επισήμανε το πόσο σημαντική ήταν η στάση των βουλευτών και των στελεχών που έπρεπε να στηρίζουν οδυνηρές αποφάσεις, που όμως ήταν αναγκαίες για να αποκτήσει η χώρα τη χαμένη αξιοπιστία της και να παραμείνει στο στενό πυρήνα της Ευρώπης.
Ο Σίμος Κεδίκογλου ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα σταθερός στις επάλξεις. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα σταθερός στις ιδέες μου. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα σταθερός στη ΝΔ, πάντα μαζί σας, γιατί και οι επόμενες μάχες θα είναι κρίσιμες και πρέπει να νικήσουμε, πρέπει να κρατήσουμε την Ελλάδα στη σωστή τροχιά, πρέπει για το καλό της πατρίδας μας να τα καταφέρουμε».
Ο Σίμος Κεδίκογλου ευχαριστώντας τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μητσοτάκη Κυριάκο για την παρουσία του στην εκδήλωση επισήμανε το δύσκολο έργο που έχει αναλάβει σε αυτή την Κυβέρνηση, καθώς καλείται να λάβει αποφάσεις που αφορούν σε ριζικές αλλαγές στο δημόσιο τομέα.
Ακολουθεί το κείμενο της ομιλίας:

«Σαράντα χρόνια Νέας Δημοκρατίας, σαράντα χρόνια αγώνων για την πατρίδα, για τη θέση της Ελλάδας εκεί που της αξίζει. στην καρδιά της Ευρώπης. Είναι συγκινητικό που βλέπω εδώ πρόσωπα που δεν έλειψαν στιγμή όλα αυτά τα 40 χρόνια που ήταν οι πρώτοι στους αγώνες. Είναι πολύ ενθαρρυντικό, δίνει δύναμη, που βλέπω τους ΔΑΠΙΤΕΣ και τους ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ που είναι οι πρωτοπόροι στον αγώνα, που δεν έχασαν ποτέ μάχη που θα είναι και πρωτοπόροι και στις επόμενές μας μάχες. Είμαστε όλοι μαζί και είναι σημαντικό, είναι ένα μήνυμα ότι η ΝΔ είναι εδώ , ότι η ΝΔ θα προχωρήσει την Ελλάδα μπροστά.
Θέλω να μου επιτρέψετε δύο αναφορές, γιατί όπως είπε ο φίλος ο Τάσος ο Λιάσκος το κυριότερο χαρακτηριστικό της ΝΔ είναι, ότι βάζει την πατρίδα πάνω απ’ όλα, πάνω και από το στενό κομματικό συμφέρον και θα σας αναφέρω δύο λεπτομέρειες ιστορικές πλέον που έχουν ξεχαστεί. Όταν το 1974 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αποφάσιζε να κάνει το δημοψήφισμα για να λύσει οριστικά το πολιτειακό πολλοί έλεγαν ότι δεν είναι προς το συμφέρον της ΝΔ, ότι θα δοκιμαστεί η ΝΔ. Κι όμως και η ΝΔ βγαίνει ενισχυμένη, αλλά και η Δημοκρατία εδραιώθηκε στην Ελλάδα όπως δεν είχε εδραιωθεί ποτέ και το πολιτειακό ένα ζήτημα που ταλάνιζε την πατρίδα μας για αιώνες επιτέλους είχε λυθεί, αλλά και μια άλλη πτυχή της ιστορίας ήταν η ΝΔ του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, που έφερε την άρση των συνεπειών, την οριστική άρση των συνεπειών του εμφυλίου πολέμου, κλείνοντας το 1989 ένα κεφάλαιο που είχε ματώσει πολύ την Ελλάδα, γιατί οι προηγούμενες Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ δεν το είχαν κάνει και γιατί τότε υπήρχε ο κίνδυνος του εμφύλιου διχασμού και πάλι και το στενό κομματικό συμφέρον της ΝΔ ίσως να μην ήταν αυτό, αλλά το συμφέρον της πατρίδας ήταν να προχωρήσουμε ενωμένοι, να κλείσουμε αυτά τα ρήγματα, να αφήσουμε τα μίση στο παρελθόν. Άκουσα προηγουμένως και στο video τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη από τότε να λέει ότι δεν είναι δυνατό να δανειζόμαστε και να ζούμε με δανεικά. Τις συνέπειες τις ζήσαμε πολύ αργότερα. Ήταν, επίσης ο Κώστας Καραμανλής που είπε ότι είναι ανάγκη για εθνική συνεννόηση, έρχονται δύσκολες μέρες, όμως η άλλη πλευρά έλεγε, λεφτά υπάρχουν.
Όμως, η δυσκολότερη αποστολή ίσως και η πιο κρίσιμη που ανέλαβε η παράταξη μας ήταν, όταν έπρεπε να σώσουμε την πατρίδα το 2012. Ο Αντώνης Σαμαράς θα μπορούσε να μείνει στο δικαιώνομαι, η ΝΔ δικαιώνεται, είχε επισημάνει ότι η πρώτη συνταγή, η πρώτη φόρμουλα για την αντιμετώπιση της ελληνικής κρίσης ήταν λάθος. Θα μπορούσε να μείνει απ’ έξω και να περιμένει τη δικαίωση, αλλά και μία κατεστραμμένη πατρίδα.
Πήρε την ευθύνη, την πήραμε όλοι μαζί. Στις εκλογές του 2012 δώσαμε τις δυσκολότερες μάχες, μείναμε λιγότεροι από ποτέ, αλλά αντέξαμε και κρατήσαμε την πατρίδα. Αποτρέψαμε την καταστροφή, που ήταν πολύ κοντά σάς το λέω το έζησα από πρώτο χέρι. Το καλοκαίρι του 2012 η Ελλάδα δεν ήταν απλώς στο χείλος του γκρεμού, ήταν ένα βήμα πάρα πέρα και βήμα- βήμα με αγώνα, με πολλές δυσκολίες για όλους πήρε δύσκολες αποφάσεις ο Αντώνης Σαμαράς. Ήταν δύσκολη η ψήφος για τους βουλευτές μας σε πάρα πολλές κρίσιμες ψηφοφορίες. Ήταν δύσκολη για σας κυρίως για τα στελέχη μας, να προσπαθείτε να εξηγήσετε στον κόσμο ότι αυτές οι οδυνηρές αποφάσεις είναι αναγκαίες, ότι είναι ο μόνος σωστός δρόμος, όμως τώρα φτάνουμε στο σημείο που δικαιωνόμαστε. Ήδη φαίνονται τα πρώτα σημάδια. Ήδη πετύχαμε πράγματα που δεν περίμενε κανένας. Η Ελλάδα χωρίς έλλειμμα. Η Ελλάδα στέκεται στα πόδια της. Η Ελλάδα ξανά στο στενό πυρήνα της Ευρώπης και εκεί θα την κρατήσουμε.
Προσωπικά το ξέρετε. Ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα σταθερός στις επάλξεις. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα σταθερός στις ιδέες μου. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα σταθερός στη ΝΔ, πάντα μαζί σας, γιατί και οι επόμενες μάχες θα είναι κρίσιμες και πρέπει να νικήσουμε, πρέπει να κρατήσουμε την Ελλάδα στη σωστή τροχιά, πρέπει για το καλό της πατρίδας μας να τα καταφέρουμε.
Και βέβαια, να ξέρετε ότι ίσως την πιο δύσκολη δουλειά σε αυτή την Κυβέρνηση την έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, γιατί η ρίζα του κακού ήταν η κρατικοδίαιτη οικονομία μας, ήταν ο δημόσιος τομέας και είναι οι πιο δύσκολες αλλαγές και πραγματικά φίλε Κυριάκο, ξέρω πολύ καλά πόσες δύσκολες αποφάσεις έχεις χρειαστεί να πάρεις και έχεις την ομόθυμη υποστήριξη της Κοινοβουλευτικής μας Ομάδας.
Με αυτά τα λόγια να ευχαριστήσω άλλη μία φορά τον φίλο Κυριάκο που είναι μαζί μας.
Φίλες και φίλοι,
Να συνεχίσουμε μαζί, να συνεχίσουμε να φέρνουμε την Ελλάδα ακόμα πιο μπροστά. Τα δύσκολα περάσανε».