Ο Επικεφαλής
της Ειδικής Επιτροπής για την Ανασυγκρότηση
της Βόρειας Εύβοιας, Σταύρος Μπένος,
συναντήθηκε με την Υπουργό Παιδείας &
Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως και την
Υφυπουργό, Ζέττα Μακρή και παρουσίασε
της προτάσεις της Ειδικής Επιτροπής
που αφορούν τον σχεδιασμό εκπόνησης
εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τα
σχολεία των δύο πυρόπληκτων Δήμων
Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας και
Ιστιαίας – Αιδηψού, που περιλαμβάνει
πρόταση της Δρ. Αρχαιολόγου και Φιλολόγου,
Μαίρης Μπελογιάννη, για την υλοποίηση
εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο
«Τα Σχολεία Υιοθετούν - Η Κοινωνία
Αγκαλιάζει».
Η Υπουργός
Παιδείας & Θρησκευμάτων τόνισε ότι
οι προτάσεις της Ειδικής Επιτροπής για
την Ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας
βρίσκονται σε απόλυτη συναρμογή με τους
στόχους, τον σχεδιασμό και τις δράσεις
του Υπουργείου.
Για τα εκπαιδευτικά
προγράμματα στην Βόρεια Εύβοια, πρότεινε
να αξιοποιηθεί το πλαίσιο των Εργαστηρίων
Δεξιοτήτων, τα οποία στοχεύουν στο να
καλλιεργήσουν δεξιότητες ζωής, ήπιες
δεξιότητες και δεξιότητες τεχνολογίας
στους μαθητές, με έμφαση στη βιωματική
μάθηση και τη συνεργασία.
Τα Εργαστήρια
Δεξιοτήτων, τα οποία από φέτος αποτελούν
μέρος του υποχρεωτικού ωρολογίου
προγράμματος κάθε νηπιαγωγείου, δημοτικού
και γυμνασίου της χώρας, είναι οργανωμένα
στη βάση τεσσάρων θεματικών κύκλων,
μεταξύ των οποίων ο κύκλος «Φροντίζω
το Περιβάλλον», με θεματικές σχετικά
με την οικολογία, την κλιματική αλλαγή,
την πολιτική προστασία και την παγκόσμια
και τοπική πολιτιστική κληρονομιά,
καθώς και ο κύκλος «Ενδιαφέρομαι και
Ενεργώ», ο οποίος, μεταξύ άλλων, δίνει
έμφαση στον εθελοντισμό.
Πρότεινε, επίσης,
τη διενέργεια μαθητικών διαγωνισμών
επί θεμάτων συναφών με τη Βόρεια Εύβοια
και την προστασία του περιβάλλοντος,
στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής,
καθώς και τη διεξαγωγή στην Εύβοια των
τελετών απονομής βραβείων και παρουσίασης
των προτάσεων που θα διακριθούν.
Τόσο η Υπουργός
Παιδείας & Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως,
όσο και η Υφυπουργός, Ζέττα Μακρή,
δεσμεύτηκαν να συνεργαστούν στενά και
να συνδράμουν κατά το δυνατόν την Ειδική
Επιτροπή στο σημαντικό έργο της, ώστε
η μεγάλη καταστροφή των πυρκαγιών να
αποτελέσει εφαλτήριο για την ολιστική
ανάπτυξη της Βόρειας Εύβοιας, αλλά και
την περαιτέρω καλλιέργεια της
περιβαλλοντικής συνείδησης της
εκπαιδευτικής κοινότητας ολόκληρης
της χώρας.